Chef – affärstidningen som ökar mest
Många affärstidningar har det tufft just nu. Enligt den årliga räckviddsmätningen Orvesto Näringsliv tappar både Veckans Affärer och Affärsvärlden läsare.
Men Chef går emot trenden. Jämfört med den senaste mätningen 2010 har Chef ökat från 95 000 till 109 000 läsare, vilket innebär en ökning på 15 procent.
Statistik från Orvesto Näringsliv: (förändring i procent jämfört med 2010)
Veckans affärer –17 procent
Affärsvärlden –4 procent
DI Weekend +9 procent
Chef +15 procent
Källa: Här kan du ladda ner hela Orvesto Näringsliv
Fortsätt läsa kostnadsfritt!

Vi behöver bara en minut…
Så roligt att du vill fortsätta läsa våra artiklar! Det får du strax göra, utan att betala något.
- Tillgång till våra låsta artiklar och webinar gratis och utan tidsbegränsning!
Dina uppgifter delas aldrig med tredje part. Läs vår integritetspolicy här.