produkt
Foto: Kukuh Himawan Samudro/Unsplash

Kotlers prissättningsstrategier: Så prissätter du din produkt eller tjänst

Klassisk metod.

Varje marknad bestäms av en rad olika faktorer som bestämmer hur du bör prissätta din produkt eller tjänst. Kotlers prissättningsstrategier hjälper dig på vägen.

Dags att logga in!

Artikeln du vill läsa är låst. Logga in som tidningen Chef-prenumerant (eller bli prenumerant idag!) för att fortsätta läsa.

3 nr av Chef + Chef Premium
199 kr
Värde: 462 kr
Digitalt innehåll
Direkt tillgång till digitalt innehåll på chef.se
Tidningen Chef
En prenumeration på papperstidningen
Verktygslåda
Tillgång till den digitala verktygslådan Chef Premium
Digitalt innehåll
Direkt tillgång till digitalt innehåll på chef.se
Tidningen Chef
En prenumeration på papperstidningen
Verktygslåda
Tillgång till den digitala verktygslådan Chef Premium