cissi-6

Vi behöver dig! Gå med i Chefs läsarpanel

Vi behöver dig för att göra en bättre tidning. Vi vill därför bjuda in dig till Chef-panelen, där du samlar poäng som du kan byta in mot produkter.

Tidningen Chef har varit ett stöd för svenska chefer sedan 1995. Nu behöver vi fler personer som tycker till om tidningen. Vi vill därför bjuda in dig till Chef-panelen.

Som medlem i Chef-panelen kommer du då och då få frågor via e-post om papperstidningens innehåll eller andra intressanta ämnen. Det kan t.ex. röra sig om frågor kring vad du tycker om en artikel eller en annonskampanj.

Du behöver inte svara på alla våra undersökningar men när du väljer att göra det belönas du med poäng. Poängen du samlat ihop kan sedan bytas in mot trisslotter, biobiljetter eller doneras till Rädda barnen.

Syftet med panelen är att undersöka vad du som läsare tycker och tänker, vad som är intressant och vad du har nytta av. Ju fler som anmäler sig desto bättre kan vi bli. Därför är de svar vi får in via Chef-panelen mycket värdefulla för oss.

Du behöver inte läsa varje nummer av Chef för att delta i panelen utan alla behövs – även du som läser magasinet lite mer sällan. Inga förkunskaper krävs.

Klicka här för att gå med i Chefs läsarpanel!

Tack på förhand och välkommen till Chef-panelen!

/Cissi Elwin, chefredaktör och vd Chef

Relaterade artiklar

3 trender inom organisationers kompetensutveckling under 2020
Chefakademin

3 trender för lärande företag 2020

Med ett allt längre arbetsliv och förändrade yrkesroller har behovet av vidareutbildning aldrig varit större. Såhär tror edX vd att 20-talet kan komma att präglas av ny kunskap.
Hemfrids vd Monica Lindstedt
Annonssamarbete Chef + Hemfrid

Ge dig själv mer vardagsflow 2020

Andan i halsen. Ständigt dåligt samvete. Många chefer har tappat livsbalansen. ”Har du råd, så köp en tjänst och ta hand om dig själv”, råder Hemfrids Monica Lindstedt.
cb12-content
Chefboken

Led utifrån värderingar – på riktigt!

Det är med hjälp av starka värderingar vi kan möta framtidens stora utmaningar med bland annat ökad komplexitet, digitalisering och klimatförändringar. Det menar Julia Norinder i sin bok Värderingsbaserat ledarskap Mening, tillit och transformation. I den beskriver hon hur du som ledare kan arbeta både utifrån dina egna värderingar och din organisations. I senaste Chefboken sammanfattar ledarskapscoachen Maria Gerlofson hennes tankar
content-cb11
Chefboken

Generalister vinnare i en specialiserad framtid

Månadens Chefboken är David Epsteins Range. I en snabbt föränderlig värld med agila arbetssätt och ett ständigt lärande har generalisterna bättre förutsättningar att lyckas än specialisterna. Här är Chefbokens redaktör Björn Hedensjös tankar om boken. 
rocket
Jobba på Chef

Kundrelations- och CRM-ansvarig sökes till Chef

Chef förstärker teamet med en initiativrik crm-ansvarig och teamledare. Du kommer att ansvara för att bygga långsiktiga, väl fungerande relationer med våra kunder med hjälp av smarta system.
Pär Lager föreläser på Chefakademins frukostseminarium.
Chefakademin

Framtidens lärande i fokus

Det var fullt hus och hög stämning när Chefakademin fick sin officiella invigning. Pär Lager bjöd frukostpubliken på insikter om framtidens nödvändiga lärande – en angelägenhet för alla.
skandia_3
Annonssamarbete Chef + Skandia

Bli en magnet för de bästa medarbetarna

Konkurrensen är knivskarp. Företag som vill locka – och hålla kvar – de bästa medarbetarna behöver steppa upp. ”Det handlar om att vara en bra, ansvarsfull och attraktiv arbetsgivare”, säger Mattias Munter på Skandia.
itsthemanager_content
Chefboken

Gallups nycklar till ökat engagemang

Ledare och organisationer har misslyckats med att maximera människors potential och möta nya behov hos arbetskraften. I senaste Chefboken sammanfattar ledarskapscoachen Maria Gerlofson It's the manager – resultatet av en omfattande studie från Gallup.