Biljettköp FAQ - Chefdagen 2021

Vad händer om corona-restriktionerna kvarstår i höst? 

För att kunna genomföra Chefdagen som ett delvis fysiskt arrangemang måste myndigheternas restriktioner möjliggöra att vi kan samla minst 100 personer i lokalen med tillräcklig säkerhet för deltagarnas hälsa. I annat fall genomförs eventet enbart digitalt där du deltar via vår interaktiva eventplattform. Din biljett konverteras i detta fall automatiskt till ett digitalt deltagande och vi återbetalar mellanskillnaden för biljettpriset.

Kan jag avboka min biljett? 

Avbokning är inte möjligt men du kan överlåta din biljett till en kollega om du får förhinder att delta. Meddela oss så hjälper vi dig med ändringen.

Jag har köpt en digital biljett, kan jag uppgradera till en ”på plats” biljett? 

Inga problem! Så länge det finns biljetter kvar så kan du när som helst uppgradera din biljett till en ”på plats”. En extra kostnad tillkommer vid uppgradering eftersom dessa biljetter är något dyrare än de digitala.  Kontakta oss så hjälper vi dig med ändringen.

Jag har köpt en ”på plats” biljett, kan jag ändra till en digital? 

Du kan välja att delta digitalt istället för fysiskt på plats i lokalen men vi betalar i detta fall inte tillbaka mellanskillnaden. Vi betalar enbart tillbaka mellanskillnaden om restriktionerna kvartstår i höst och vi tvingas ställa om till helt digitalt.

Hur fungerar det digitala deltagandet? 

Du kommer att få en personlig inloggningslänk skickat till dig inför evenemanget där du verifierar dig som användare för att på så vis få tillgång till sändningen. I eventplattformen kommer du kunna skriva frågor i chatten till scengästerna, nätverka med övriga deltagare och aktivera dig precis som alla andra med mentifrågor, statistik etc.

Vad händer om Chefdagen ställs in?

Om vi mot förmodan behöver ställa in Chefdagen betalar vi tillbaka din deltagaravgift.

Kontakta oss

Har du fler frågor eller funderingar?

Maila oss på evenemang@chef.se så hjälper vi dig!

Maila oss