Biljettköp FAQ - Chef 2022

Kan jag avboka min biljett? 

Det är inte möjligt att avboka din biljett men du kan överlåta din plats till en kollega om du får förhinder att delta. Meddela oss så hjälper vi dig med ändringen.

Kan jag avboka en ”på plats” biljett vid sjukdom?

Nej. Du kan antingen skicka en kollega i ditt ställe eller välja att delta digitalt. Meddela oss vid eventuell sjukdom och hur du vill gå tillväga så uppdaterar vi med din kollegas namn eller skickar dig inloggningsuppgifter så att du kan följa den digitala sändningen.

Jag har köpt en digital biljett, kan jag uppgradera till en ”på plats” biljett? 

Inga problem! Så länge det finns biljetter kvar så kan du när som helst uppgradera din biljett till en biljett ”på plats”. En extra kostnad tillkommer vid uppgradering eftersom dessa biljetter är något dyrare än de digitala.  Kontakta oss så hjälper vi dig med ändringen.

Jag har köpt en ”på plats” biljett, kan jag ändra till en digital? 

Du kan välja att delta digitalt istället för fysiskt på plats i lokalen men vi betalar i detta fall inte tillbaka mellanskillnaden. Vi betalar enbart tillbaka mellanskillnaden om eventuella restriktioner vid tidpunkten tvingar oss att ställa om till helt digitalt.

Hur fungerar det digitala deltagandet? 

Du kommer att få en personlig inloggningslänk skickad till dig inför evenemanget där du verifierar dig som användare för att på så vis få tillgång till sändningen. I eventplattformen kommer du kunna skriva frågor i chatten till experterna, nätverka med övriga deltagare och aktivera dig precis som alla andra med mentifrågor, statistik etc. Våra kameror fångar allt som händer på scen och du kan luta dig tillbaka och njuta av föreställningen där du befinner dig.

Vad händer om restriktionerna ändras?  

För att kunna genomföra Chef 2022 som ett delvis fysiskt arrangemang måste myndigheternas restriktioner möjliggöra att vi kan samla minst 100 personer i lokalen med tillräcklig säkerhet för deltagarnas hälsa. I annat fall genomförs eventet enbart digitalt där du deltar via vår interaktiva eventplattform. Din biljett konverteras i detta fall automatiskt till ett digitalt deltagande och vi återbetalar mellanskillnaden för biljettpriset.

Vad händer om Chef 2022 ställs in?

Vår utgångspunkt är att ställa om och inte ställa in. Dvs, vi ställer i första hand om till helt digitalt. Om vi mot förmodan behöver ställa in evenemanget helt betalar vi tillbaka din deltagaravgift.

Har du fler frågor eller funderingar?

Maila oss på evenemang@chef.se så hjälper vi dig!

Maila oss