2011-04-cb-employees-first-customer-second

Vineet Nayar: Employees first, customer second

Han vände upp och ned på organisa­tions­bilden, delade ut sin makt till medarbetarna och började ställa frågor i stället för att svara på dem. Den indiske företagsledaren Vineet Nayar skapade förändring och framgång genom att gasa i stället för att bromsa.

Dags att logga in för fortsatt läsning!

Artikeln du vill läsa är låst. Logga in som Chefboken-prenumerant (eller bli prenumerant idag!) för att fortsätta läsa.

3 nr Chefboken
199 kr
Värde: 748 kr
Chefboken
Ny sammanfattning av aktuell ledarskapsbok varje månad
Digitalt bibliotek
Tillgång till över 100 titlar sammanfattade
Rabatt på Adlibris
Rabatt på månadens bok i sin helhet
Chefboken
Ny sammanfattning av aktuell ledarskapsbok varje månad
Digitalt bibliotek
Tillgång till över 100 titlar sammanfattade
Rabatt på Adlibris
Rabatt på månadens bok i sin helhet